Wednesday, April 8, 2009

Santai Hujung Minggu

Minggu ni kj duk mengerjakan kolam ikan.. pasang filter.. berkerak bebeno air dalam tu, takut ikan sume kojol.. beli taman mahal-mahal, takkan nak biar je kan.. 2 hari 2 malam kj duk bertapa kat kolam tu.. sian laki aku.. hehehe...


SEBELUM PASANG FILTER & TUKAR AIR,.. BERKERAK WEH..
cam biasa, model tetap aku dan harga aku yg paling berharga, menghiasi gambar-gambar kat blog ni.. Aina & Aisya suka gile duk ngacau ikan tu.. bonda aku pun enterframe gak.. hehehe








LEPAS TUKAR AIR.. LAWA KAN.. TAMAN TERAPI MINDA KAMI SEKELUARGA..
member klu datang lepak kat rumah ni, suka duk luar.. layan ikan..







Pas tu hari Ahad, anta stok DCL kat sepupu aku kat Shah Alam.. memandangkan ni salah satu aktiviti, aku amik le gambar kiosk dorang... nanti senang korang nak cari.. Lokasinya, klu masuk dari KFC, kiosk dia mengadap Bata & Kedai Emas tu..

Meh aku perkenalkan.. adik sepupu aku, Emerald Manager Rafizah Shahidan, hubby dia Ruby Manager Nazarudin, dan anak dorang, Asma'.. Naza ni aktif buat HPA.. klu nak beli kat dia bleh le..









No comments:

Post a Comment