Tuesday, August 8, 2017

Kisah saya, Eczema dan Remdii Cream


REMDII SENSITIVE

1. Sesuai untuk semua jenis keradangan (inflammation) terutamanya Eczema
2. Boleh digunakan untuk luka / ruam lampin
3. Sesuai disapu di bahagian mula
4. Mengandungi Vitamin A, C & E
5. Sesuai untuk baby & ibu hamil
6. Tanpa Paraben & Pengawet
7. Hasil formula Pakar dari UPM.

Harga : RM150
Berat : 250gm
Expired : Julai 2020
.

.
Baru ni saya mentelaah produk baru di pasaran yang memang saya sangat  perlukan.
Saya memang ada masalah Eczema  lepas amalkan Atkin Diet 3 tahun lepas. Bila terlebih makan udang, sotong, ketam dan daging, siaplah kau bergaru sampai luka.
Saya dah jumpa pakar di Al Islam Specialist Centre (kos bukan murah) dan Alhamdulillah radang di tangan dah pulih cuma sekarang saya kena kawal betul betul pemakanan seperti senarai di atas.

Sekarang ni memang saya kena simpan cream eczema  dlm handbag.. kalau silap makan dan mula merenyam, terus la sapu. Dan untuk makluman, kebanyakan cream eczema ada steroid yg memang tak bagus digunakan untuk jangka panjang.

Bila tengok info produk ni saya rasa sungguh berkenan.. Cream excema tanpa steroid & paraben? Menarik!

Saya PM page Remdii dan soalan saya di jawab oleh En Hishammudin, salah seorang Business Parner produk Remdii.

Semasa berjumpa En Hisham, beliau memberikan penerangan produk dan saya sangat berpuashati dengan penerangan yang diberikan dan saya ambil keputusan untuk terus menjadi Ejen Sah produk Remdii bagi kawasan Ampang.

Harga 1 bekasa adalah RM150.00 untuk 250gm, Insya Allah ianya harga yang mampu milik oleh semua dan boleh digunakan seisi keluarga..

Hanya individu dan parents  yang ada anak pengidap  eczema saja yang faham betapa susahnya nak jumpa 'penawar' tanpa steroid.
.




INFO PRODUK :-

Remdii sensitive cream yg digunakan pada penyakit eczema. Apa yg lebih penting drpd share berita baik ni kepada kumpulan yg memerlukan STEROIDS FREE eczema cream ni!


REMDII SENSITIVE DI HARIAN METRO


Produk REMDII Sensitive telah dilancarkan akhir bulan Jun 2017  di UPM Serdang. Kami amat berbesar hati kerana mendapat sokongan yang amat memberangsangkan daripada pengguna-pengguna REMDII Sensitive. Lebih menggembirakan lagi, pembeli-pembeli yang kembali dan menceritakan 'kisah-kisah kegembiraan' mereka menggunakan REMDII Sensitive. Terima kasih kepada kesabaran mereka yang masih menunggu stok baru.

REMDII Sensitive merupakan produk hasil kajian UPM yang dirumus khas dengan BAHAN AKTIF ANTI-RADANG SEMULAJADI yang stabil dan diproses kepada saiz nano yang mampu menembusi lapisan epidermis kulit dengan lebih efektif bagi merangsang pemulihan. BAHAN AKTIF ANTI-RADANG SEMULAJADI yang telah dipatenkan oleh UPM ini dihasilkan daripada ekstrak kelapa sawit yang kaya dengan tokoferol, tocotrienol dan karotenoid.
REMDII Sensitive tidak mengandungi bahan merbahaya, kimia pengawet dan pewangi.


Testimonial Pengguna

No comments:

Post a Comment